Aveti un sistem de supraveghere de la Hikvision (DVR, NVR sau camera IP)?
Doriti sa puteti accesa sistemul de supraveghere de pe telefon, rapid si fara batai de cap?
Solutia pentru dumneavoastra este serviciul CLOUD P2P de la Hikvision.
Pentru cei ce au nevoie de acces la camerele de supraveghere doar de pe telefon si tabelta, Hikvision pune la dispozitia clientilor posibilitatea de conectare fara setari complicate de retea si fara un IP fix. Acest serviciu poarta numele de CLOUD P2P Hik-Connect.
In acest articol detaliem modalitatile de utilizare si configurare a serviciului Cloud Hik-Connect P2P pentru vizualizarea sistemelor Hikvision prin aplicatia iVMS-4500.
P2P (Peer to Peer) este un serviciu care ofera o legatura directa intre doua dispozitive de retea.
Aceast serviciu P2P poate fi utilizata si de sistemele de supraveghere, de obicei pentru monitorizarea sistemelor de supraveghere de pe dispozitive mobile (telefon, tableta).
1. Introducere:
In acest tutorial veti gasi pasi clari, exemplificati cu imagini, pentru utilizarea serviciului CLOUD de la Hikvision.
Primul pas necesar va fi realizarea unui cont CLOUD la Hikvision. Acest cont se numeste "Cont Hik-Connect". Detalii complete in sectiunea "Pas cu Pas".
Aplicatia pe care trebuie sa o folositi pe telefon este iVMS-4500 Lite sau iVMS-4500 de la Hikvision.
Exista si aplicatia iVMS4500HD, dar aceasta este recomandata in special pentru tablete. Pasii de configurare pentru iVMS4500HD sunt aceeasi, insa interfata poate diferi putin.
Pentru a putea adauga un dispozitiv in iVMS-4500 este necesar ca serviciul P2P Hik-Connect sa fie activ pe acel dispozitiv (DVR, NVR, camera IP) pe care doriti sa il accesati folosind telefonul mobil.
2. Pas cu pas:
1. Descarcati aplicatia iVMS-4500 pe telefonul mobil. O gasiti gratuit pe App Store sau Google Play, in functie de sistemul de operare al telefonului.
2. Deschideti aplicatia, mergeti la meniul principal si selectati “Cloud P2P”.
3. Click pe “Register” pentru a va crea un cont Hik-Connect (Cloud P2P), asta in cazul in care nu aveti deja un cont. Mai puteti face acest cont si direct pe site-ul dev.hik-connect.com .
4. Introduceti adresa dvs. de mail.
5. Copiati codul grafic CAPTCHA in casuta dedicata.
6. Apasati pe “Get Verification Code” si un cod de verificare se va trimite automat pe adresa de mail pe care ati folosit-o mai devreme.
7. Verificati contul de mail si o sa gasiti un mail de la Hikvision cu un cod de verificare valabil jumatate de ora.
8. Introduceti codul de verificare primit.
9. NEXT ca sa trecem la etapa urmatoare.
10. Alegeti un nume utilizator. Exemplu: “utilizatorul_meu”.
11. Alegeti si o parola. Confirmati parola.
12. FINISH pentru finalizare cont.
13. Ne intoarcem in meniul Cloud P2P al aplicatiei IVMS-4500 si facem logarea la CLOUD folosind utilizatorul si parola proaspat contului nostru.
Acum ca suntem autentificati pe CLOUD, trebuie sa adaugam dispozitivul pe care dorim sa il monitorizam.
Apasam pe butonul "+" pentru a adauga un dispozitiv nou. Acest dispozitiv va fi DVR-ul, NVR-ul sau camera IP pe care incercam sa o monitorizam.
Avem 2 variante de adaugare a unui dispozitiv nou in aplicatia iVMS-4500.
14.1. Prin scanarea codului QR al echipamentului.
Aceasta este varianta implicita. Imediat ce ati apasat pe “+” pentru a adauga un dispozitiv nou, se deschide camera telefonului, pregatita sa pozeze codul QR.
Codul QR il gasiti in cateva locuri.
In meniul de configurare rapida (Wizzard), in meniul "Network" si pe cutia produsului.
Tineti telefonul aproape de ecran si incadrati codul QR cu ecranul telefonului.
Dupa scanare, click pe iconita “+” pentru a finaliza adaugarea dispozitivului.
Mai aveti doar de introdus codul de verificare al produsului, gasit in meniu sau pe eticheta cutiei.
CONFIRM pentru finalizare. Acum puteti sa urmariti sistmeul de supraveghere din sectiunea “Live View”.
14.2. Prin introducerea manuala a serialului produsului.
Daca in meniul de scanare QR apasati pe edit, veti fi trimis la o pagina unde sa introduceti codul serial al echipamentului (Serial Number).
Serialul poate fi gasit pe cutia produsului.
Dupa ce depistati serialul de pe cutia produsului, introduceti serialul in meniul telefonului, cum vedeti in imaginea de mai sus, si apasati pe "Search".
Apasati pe "+" pentru ca dispozitivul sa fie adaugat.
Introduceti codul de verificare din meniul DVR-ului sau de pe eticheta de pe cutia DVR-ului.
CONFIRM pentru finalizare. Acum puteti sa urmariti sistemul de supraveghere din sectiunea “Live View” a aplicatiei iVMS-4500.
Va invitam sa lasati si un comentariu cu impresiile dumneavoastra despre acest articol. Ne veti ajuta mult sa imbunatatim relatia cu dumneavoastra, clientul.
Cu stima,
Istrate Alexandru
Ing. Sisteme Securitate
Echipa Supraveghere24.ro
Se intampla atunci cand deviceul nu este conectat la internet. Intra in setarile dvrului si conecteaza-l intai la internet si apoi poti sa il cauti in aplicatie.
Daca incerc instalarea de pe LTE la scanare spune ca nu exista dispozitivul, iar la instalarea manuala mi-l gaseste dar la adaugare apare mesajul "Conexiune esuata" si nr. camere 1, ele fiind 24.
Deci nu functioneaza corect decat conectat la reteaua wireless.
am si eu o problema, un NVR 7204, 3 camere interior(cube) si una exterior dome, la accesarea prin ivms 4500,(android) si p2p a NVR-ului pot vizualiza live numai camerele de interior, cea de exterior nu apare live, daca ma uit pe inregistrari totul este ok!, la fel de pe PC in LAN se vad toate 4.
O idee? mersi
Multumesc
Vreau sa stiu...pot sa transform acest sistem video intrun sistem video online? sa pot sal monitorizez di apartament ??
sau chiar Telefon ;)
Daca se poate ..poate ma ajutati cu ceva sfaturi...sau si mai bine..Un nr de Telefon . MULTUMESC
Am și eu acest program, numai ca vreau sa vad playback în urma cu vreo 3 luni. De ce nu pot face lucrul acesta? Îmi spune "lipsa fisiere".
Mulțumesc
cbd oil charlotte's web cbd oil cbd oil cbd distillery <a href=https://cbdoilnumber1.com>cbd oil </a> cbd oil cbd oil
Aplicatia IVMS 4500 functioneaza pe telefon doar prin wifi-ul de acasa. Prin date mobile (cu semnal puternic 4G) nu functioneaza. Prin vechea aplicatie Hikvision nu am avut probleme.
Ma puteti ajuta, va rog, cu vreo sugestie?
Vasile Elena, Cluj-Napoca
Un nr de telefon vă rog ,să mă ajutați în legătură cu aplicația