Close
Categorii
Meniu

Conectarea camerelor de supraveghere Hikvision la internet prin Cloud

Aveti un sistem de supraveghere de la Hikvision (DVR, NVR sau camera IP)?

Doriti sa puteti accesa sistemul de supraveghere de pe telefon, rapid si fara batai de cap?
Solutia pentru dumneavoastra este serviciul CLOUD P2P de la Hikvision.

Pentru cei ce au nevoie de acces la camerele de supraveghere doar de pe telefon si tabelta, Hikvision pune la dispozitia clientilor posibilitatea de conectare fara setari complicate de retea si fara un IP fix. Acest serviciu poarta numele de CLOUD P2P Hik-Connect.
In acest articol detaliem modalitatile de utilizare si configurare a serviciului Cloud Hik-Connect P2P pentru vizualizarea sistemelor Hikvision prin aplicatia iVMS-4500.

P2P (Peer to Peer) este un serviciu care ofera o legatura directa intre doua dispozitive de retea.
Aceast serviciu P2P poate fi utilizata si de sistemele de supraveghere, de obicei pentru monitorizarea sistemelor de supraveghere de pe dispozitive mobile (telefon, tableta).

1. Introducere:


In acest tutorial veti gasi pasi clari, exemplificati cu imagini, pentru utilizarea serviciului CLOUD de la Hikvision.
Primul pas necesar va fi realizarea unui cont CLOUD la Hikvision. Acest cont se numeste "Cont Hik-Connect". Detalii complete in sectiunea "Pas cu Pas".
Aplicatia pe care trebuie sa o folositi pe telefon este iVMS-4500 Lite sau iVMS-4500 de la Hikvision.
Exista si aplicatia iVMS4500HD, dar aceasta este recomandata in special pentru tablete. Pasii de configurare pentru iVMS4500HD sunt aceeasi, insa interfata poate diferi putin.
Pentru a putea adauga un dispozitiv in iVMS-4500 este necesar ca serviciul P2P Hik-Connect sa fie activ pe acel dispozitiv (DVR, NVR, camera IP) pe care doriti sa il accesati folosind telefonul mobil.



2. Pas cu pas:

1. Descarcati aplicatia iVMS-4500 pe telefonul mobil. O gasiti gratuit pe App Store sau Google Play, in functie de sistemul de operare al telefonului.
2. Deschideti aplicatia, mergeti la meniul principal si selectati “Cloud P2P”.

meniu_ivms_4500

3. Click pe “Register” pentru a va crea un cont Hik-Connect (Cloud P2P), asta in cazul in care nu aveti deja un cont. Mai puteti face acest cont si direct pe site-ul dev.hik-connect.com .
4. Introduceti adresa dvs. de mail.
5. Copiati codul grafic CAPTCHA in casuta dedicata.
6. Apasati pe “Get Verification Code” si un cod de verificare se va trimite automat pe adresa de mail pe care ati folosit-o mai devreme.

register_ivms4500_hikvisionregister_ivms4500_hikvision1

7. Verificati contul de mail si o sa gasiti un mail de la Hikvision cu un cod de verificare valabil jumatate de ora.
8. Introduceti codul de verificare primit.
9. NEXT ca sa trecem la etapa urmatoare.
10. Alegeti un nume utilizator. Exemplu: “utilizatorul_meu”.
11. Alegeti si o parola. Confirmati parola.
12. FINISH pentru finalizare cont.

finalizare_cont_hikvision

13. Ne intoarcem in meniul Cloud P2P al aplicatiei IVMS-4500 si facem logarea la CLOUD folosind utilizatorul si parola proaspat contului nostru.

login_cloud_hikvision

Acum ca suntem autentificati pe CLOUD, trebuie sa adaugam dispozitivul pe care dorim sa il monitorizam.

Apasam pe butonul "+" pentru a adauga un dispozitiv nou. Acest dispozitiv va fi DVR-ul, NVR-ul sau camera IP pe care incercam sa o monitorizam.

dispozitiv_nou_cloud



Avem 2 variante de adaugare a unui dispozitiv nou in aplicatia iVMS-4500.

14.1. Prin scanarea codului QR al echipamentului.

Aceasta este varianta implicita. Imediat ce ati apasat pe “+” pentru a adauga un dispozitiv nou, se deschide camera telefonului, pregatita sa pozeze codul QR.
Codul QR il gasiti in cateva locuri.

In meniul de configurare rapida (Wizzard), in meniul "Network" si pe cutia produsului.

cod_qr_hikvision1cod_qr_hikvision2


Tineti telefonul aproape de ecran si incadrati codul QR cu ecranul telefonului.
Dupa scanare, click pe iconita “+” pentru a finaliza adaugarea dispozitivului.
Mai aveti doar de introdus codul de verificare al produsului, gasit in meniu sau pe eticheta cutiei.
CONFIRM pentru finalizare. Acum puteti sa urmariti sistmeul de supraveghere din sectiunea “Live View”.

cod_verificare_cloud_hikvision2
cod_securitate_Hikvision

14.2. Prin introducerea manuala a serialului produsului.


Daca in meniul de scanare QR apasati pe edit, veti fi trimis la o pagina unde sa introduceti codul serial al echipamentului (Serial Number).
Serialul poate fi gasit pe cutia produsului.

serial_no_hikvision

utilizare_serial_number_hik


Dupa ce depistati serialul de pe cutia produsului, introduceti serialul in meniul telefonului, cum vedeti in imaginea de mai sus, si apasati pe "Search".
Apasati pe "+" pentru ca dispozitivul sa fie adaugat.
Introduceti codul de verificare din meniul DVR-ului sau de pe eticheta de pe cutia DVR-ului.
CONFIRM pentru finalizare. Acum puteti sa urmariti sistemul de supraveghere din sectiunea “Live View” a aplicatiei iVMS-4500.

Va invitam sa lasati si un comentariu cu impresiile dumneavoastra despre acest articol. Ne veti ajuta mult sa imbunatatim relatia cu dumneavoastra, clientul.

Cu stima,

Istrate Alexandru

Ing. Sisteme Securitate

Echipa Supraveghere24.ro

Lasa un comentariu
Comentarii
Creat pe: 28.03.2017 14:13
profesionisti adevarati, chiar daca nu am cumparat camera de la ei, m-au ajutat sa o configurez si sa o comand de la distanta de pe mobil. multumesc
Creat pe: 08.01.2018 13:34
Cameră apare ofline deși pe laptop apare ONLINE,am incercat sa rescanez codul de bare,dar îmi zice la fel ca este offline,mentionez ca până acuma ă funcționat!care ar putea fi problema.multumesc
Creat pe: 11.01.2018 17:13
Nu am inteles daca inregistrarile se salveaza pe un cont de cloud. Daca ar fi asa cel putin teoretic nu mai avem nevoie de hdd
Creat pe: 20.02.2018 0:33
Dupa ce introduc serialul DVR-ului imi apare urmatorul mesaj "No device is found. Make sure that the serial No. is correct and the device is connected properly." Metionez ca serialul l-am introdus atat prin scanarea codului de pe cutie, cat si manual. Puteti sa-mi spuneti care ar fi motivul/motivele ?
Creat pe: 16.03.2018 8:09
Toate dispozitivele Hikvision sunt compatibile cu acest sistem? Nu cred. De aceea unii utilizatori se plang ca nu reusesc conectarea.
Creat pe: 16.03.2018 10:45
Toate sistemele sunt compatibile, dar conteaza mult versiunea de firmware a dispozitivului. multi clienti se plang pentru ca au versiuni vechi de firmware la DVR sau NVR.
Creat pe: 18.03.2018 14:30
Please be aware that Hikvision products are region-specific and regionally supported. If you have purchased your Hikvision products from an online source or unauthorized distributor, they may not be compatible with the UK region’s firmware and are considered to be “gray market” product. If your camera has “CH” in the serial number, you are most likely using a “gray market” product. Updating the firmware from this site can lead to several complications in those cameras, up to and including camera failure. Restoring a “gray market” product to its original condition is a factory process and will result in a Chinese interface. As Hikvision warranty is void in this case, you must rely on the dealer for any service, support, and warranty of the “gray market” product. If you have any questions or concerns about the official status of your Hikvision distributor, please contact Hikvision Customer Service.
Creat pe: 18.03.2018 14:32
Sau au produse de pe "gray market".
Creat pe: 18.03.2018 14:36
Este posibil, produsele noastre cel putin sunt toate originale Hikvision, fara serie CH. Nu pot vorbi despre altceva de pe piata.
Creat pe: 26.03.2018 21:35
"Dupa ce introduc serialul DVR-ului imi apare urmatorul mesaj "No device is found. Make sure that the serial No. is correct and the device is connected properly.""

Se intampla atunci cand deviceul nu este conectat la internet. Intra in setarile dvrului si conecteaza-l intai la internet si apoi poti sa il cauti in aplicatie.
Creat pe: 30.03.2018 22:00
Nu functioneaza decat daca telefonul este conectat la reteaua WLAN la care este conectat dvr-ul. In momentul in care ma deconectez de la WLAN si ma conectez la reteaua de date mobile LTE, imi apare mesajul "Conexiune esuata". Live view numai la dispozitivul din contul Hik-Connect, dar atat; restul facilitatilor oferite de aplicatie nu sunt functionale.
Daca incerc instalarea de pe LTE la scanare spune ca nu exista dispozitivul, iar la instalarea manuala mi-l gaseste dar la adaugare apare mesajul  "Conexiune esuata" si nr. camere 1, ele fiind 24.
Deci nu functioneaza corect decat conectat la reteaua wireless.
Creat pe: 10.07.2018 17:29
Buna ziua,
am si eu o problema, un NVR 7204, 3 camere interior(cube) si una exterior dome, la accesarea prin ivms 4500,(android) si p2p a NVR-ului pot vizualiza live numai camerele de interior, cea de exterior nu apare live, daca ma uit pe inregistrari totul este ok!, la fel de pe PC in LAN se vad toate 4.
O idee? mersi
Creat pe: 26.08.2018 8:53
Am cumparat un galaxy a8 2018 si intampin urmatoarea problema: se deschid toate camerele, dar cand dau dublu clik pe o imagine sa o vad doar pe ea iese din soft si imi cere autentificare aproape de fiecare data. Am avut un huawei p10 lite si nu am patit asa ceva niciodata. Multumesc
Creat pe: 02.11.2018 21:14
salut detin un dvr hikvision model DS-7104HGHI-F1 si am scanat codul qr pentru internet si am pierdut telefonul si akum cand scanez codul imi spune ca  DISPOZITIVUL A FOST DEJA ADAUGAT PE UN ALT CONT..ce este de facut ?
Multumesc
Creat pe: 16.12.2018 20:36
Buna seara. Am un sistem Annke si am folosit cu succes aplicatia lor. Pentru conectarea pe mobil am folosit P2P, Problema a aparut astazi cand dupa o actualizare a aplicatiei, mi-a cerut sa pun din nou user si parola de la contul de cloud. Fiind facut de ceva vreme, nu mai stiam parola. Am zis ok, dau resetare. La resetare am pus si numar telefon si adresele mele de email. Nici una nu este buna. Am facut un cont nou iar cand am scanat codul QR de la DVR mi-a aparut mesajul ca este deja folosit. Ce pot face in acest caz? Care ar fi solutiile? As fi recunoscator daca imi puteti raspunde pe email victorashg @ yahoo . c om  Va multumesc
Creat pe: 21.01.2019 12:34
Buna ziua om o problema am fosta conevtat la inernet akta m am deconectat si sunt la upc nu au ip static am instalat ivms 4500 nu imi merg camerele pe tel ma puteti ajuta va rog.
Creat pe: 13.02.2019 23:43
Salutare ! Am un sistem Hikvision format din 4 camere in scara blocului. cele 4 camere sunt legate la un dvr sau nvr..habar am...A venit niste pustani...cand lea montat...
Vreau sa stiu...pot sa transform acest sistem video intrun sistem video online? sa pot sal monitorizez di apartament ??
sau chiar Telefon ;)
Daca se poate ..poate ma ajutati cu ceva sfaturi...sau si mai bine..Un nr de Telefon . MULTUMESC
Creat pe: 06.06.2019 8:46
Foarte clar! Felicitari!
Creat pe: 30.10.2019 17:44
Bună seara

Am și eu acest program, numai ca vreau sa vad playback în urma cu vreo 3 luni. De ce nu pot face lucrul acesta? Îmi spune "lipsa fisiere".
Mulțumesc
Creat pe: 08.01.2020 13:20
Foarte buna aplicatia, dar sa deconectat camera de pe laptop de ce?
Creat pe: 09.01.2020 15:10
cbd oil  cbd pure  <a href="https://cbdoilnumber1.com">cbd oil  </a>  cbd gummies walmart  cbd oil

cbd oil charlotte's web cbd oil  cbd oil cbd distillery  <a href=https://cbdoilnumber1.com>cbd oil </a>  cbd oil  cbd oil
Creat pe: 18.07.2020 18:56
Buna ziua!
Aplicatia IVMS 4500 functioneaza pe telefon doar prin wifi-ul de acasa. Prin date mobile (cu semnal puternic 4G) nu functioneaza. Prin vechea aplicatie Hikvision nu am avut probleme.
Ma puteti ajuta, va rog, cu vreo sugestie?
Creat pe: 09.11.2020 0:01
Buna ziua!Am o problema,nu ma pot conecta pe date mobile doar pe wifi pt.vizualizarea camerelor.Ma refer la aplicatia de pe telefon
Creat pe: 24.02.2022 0:23
Merge cu wifi dar nu vrea cu mobil date.
Creat pe: 04.04.2022 12:52
Excelente servicii.Multumim pentru tot suportul dvs
Vasile Elena, Cluj-Napoca
Creat pe: 12.05.2022 0:35
Bună seara!
Un nr de telefon vă rog ,să  mă ajutați în legătură cu aplicația
Arhiva blog
Copyright © 2024 Supraveghere 24.Toate drepturile rezervate.