Close
Categorii
Meniu
Nu aveti niciun articol in cosul de cumparaturi.

Service & Garantii

Produsele comercializate de magazinul online - Supraveghere24.ro (S.C. Omega Instal Security S.R.L) provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale producatorilor.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata pe factura de achizitie si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie.

Produsele defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate prin fise de service.

Termenul maxim de prezentare catre client a rezultatului investigatiei tehnice asupra produsului trimis in service este de 10 zile lucratoare de la data la care produsul ajunge in service-ul SC Omega Instal Security SRL. Produsele care prezinta probleme tehnice aparute in urma utilizarii corecte, conform specificatiilor producatorului si legii in vigoare, vor fi aduse la conformitate si expediate catre client in termen de maxim 15 zile lucratoare. Pentru produsele care prezinta dovezi de nerespectare a conditiilor corecte de utilizare termenul de solutionare este de 30 zile calendaristice de la data la care produsul ajunge in service-ul SC Omega Instal Security SRL. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la punctul nostru de lucru din Strada Cumpenei nr 8-10 - Constanta, jud Constanta, sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.

Aducerea la conformitate a unui produs se poate efectua prin:

  • depanarea / reparatia produsului
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model
  • returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat
  • numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

Procedura trimiterii produselor in garantie

Pentru aducerea / expedierea produsului pentru garantie va rugam sa ne comunicati dorinta dumneavoastra de a trimite un produs in service printr-un mail trimis pe adresa: sesizari@supraveghere24.ro

Mail-ul trebuie sa contina:

- scurta descriere a problemei pe care ati intampinat-o cu produsul

- numarul, seria si data emiterii facturii de achizitie

- numar telefon contact

In termen maxim de 24 ore veti primi raspuns cu adresa de livrare si telefon contact pentru expedierea produsului.

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile, sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau intr-un ambalaj adecvat, insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie si o scurta fisa scrisa de dumneavoastra cu problema intampinata si cu telefon de contact.

In cazul in care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid puteti apela la Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti: 021 - 9330 / Provincie: 021 - 9282) si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de dumnevoastra, clientul. Este IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat prin email sau telefon despre rezultatul analizei tehnice si pasii urmatori pentru aducerea la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina cumparatorului; expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus.

Mentiuni importante

Pierderea facturii fiscale de achizitie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N) pot duce la pierderea garantiei.

In cazul sistemelor de securitate, conform legii H.G. 1010 / 2004 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute in legea nr. 333 / 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, republicata in 2014, clientul pierde garantie in cazul in care chipamentele au suferit interventii din partea unor persoane neautorizate IPJ pentru instalarea sistemelor de securitate.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra contactând via email: sesizari@supraveghere24.ro Totodata, pentru orice nelamurire / problema in legatura cu acordarea garantiei nu ezitati sa contactati departamentul Relatii cu Clientii Supraveghere24.ro la numarul de telefon 0721 08 99 08 sau in scris la adresa: sesizari@supraveghere24.ro

Copyright © 2017 Supraveghere 24.Toate drepturile rezervate.